♦️بدونه اقرار واحد، یکی از زیباترین چشم انداز های منطقه رو داره ؛ از عکس ها مشخصه! ♦️از لحاظ قیمتی ،اقتصادی ترین واحد منطقه س !مناسب سرمایه گذاریه ! ♦️دسترسی خوبی به مترو داره ؛باتوجه به لوکیشن! ♦️دسترسی خوبی به اتوبان ها رو داره ؛ اتوبان صدر و صیاد شیرازی ! و پر مشاعاترین برج منطقه س؛سینما+مهد...